Reklamacije i prigovori

Nezadovoljni ste proizvodom kojeg ste kupili na našoj stranici? Obratite nam se s povjerenjem i Vašu ćemo reklamaciju riješiti u najkraćem mogućem roku.

Ukoliko ustanovite, prilikom prve upotrebe (7 dana od preuzimanja), da je proizvod koji ste dobili neispravan molimo Vas da nas kontaktirate i slijedite navedene korake:

Pošaljite nam informacije s brojem narudžbe, brojem računa ili vašim korisničkim imenom i opisom reklamacije e-mailom info@plusmobil.ba, telefonskina 065/286-286 ili prekodruštvenih mreža.

Poslat ćemo Vam o potvrdu primanju reklamacije i, sa obzirom na opis Vaše reklamacije, informaciju o tome:

  • može li se proizvod zamjeniti za novi,
  • može li se za proizvod vratiti novac,
  • ili da je proizvod potrebno poslati u naš ovlašteni servis.

U slučajevima kad se proizvod može zamjeniti za novi i kad se za proizvod može vratiti novac, na Vašu adresu šaljemo kurirsku službu koja prikuplja reklamirani proizvod i vraća na naše skladište. Kad proizvod stigne na skladište, šaljemo Vam obaviještenje o povratu novaca/slanju zamjenskog proizvoda. Povrat novca/zamjena za novi proizvod bit će odrađena unutar 2-3 dana, a najkasnije nakon 15 dana. U suprotnom nas kontaktirajte telefonski na 065/286-286 ili e-mailom na info@plusmobil.ba.

U slučaju da je proizvod potrebno poslati u naš ovlašteni servis, poslatćemo Vam sve podatke ovlaštenog servisa.

Ako je pošiljka oštećena u transport, takva su oštećenja vidljiva pri preuzimanju pošiljke te Vas u tom slučaju molimo da pošiljku ne preuzimate. Molimo Vas da nas kontaktirate kako bi smo u što kraćem roku provjerili stanje pošiljke i poslali novu.

U slučaju da proizvod koji ste dobili ne odgovara slikom ili specifikacijom proizvod u koji ste naručili isti možete zamijeniti 7 dana od preuzimanja. Za ostvarivanje ovog prava, potrebno je neoštećeni proizvod poslati u originalnom pakiranju sa svom opremom i dokumentacijom s kojim je proizvod bio originalno isporučen.

Radno vrijeme telefonskih operatera je radnim danom od 9:00 do 17:00. Vikendom i praznicima korisnička podrška nije dostupna.